Σε αυτή τη συνάντηση, αρχικά ενημερωθήκαμε για τη λειτουργία και τα προγράμματα των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και τις δυνατότητες επισκέψεων.
Στη συνέχεια, οι υποομάδες συνεργάστηκαν με στόχους:
α. Να διερευνήσουν περισσότερο το θέμα με το οποίο ασχολούνται. Με τη βοήθεια εννοιολογικών και νοητικών χαρτών, συνέχισαν να αναπτύσσουν τις όψεις τους θέματος.
β. Να θέσουν προτεραιότητες για τις όψεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο.
γ. Να αναθέσουν τις δραστηριότητες που θα αναλάβει να κάνει κάθε μέλος (π.χ. συλλογή πληροφοριών, υλικού κ.λπ. για κάποια όψη του θέματος).
δ. Αν ήταν δυνατό, να προγραμματίσουν τις δραστηριότητες που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει κάθε υποομάδα.
Το κλίμα συνεργασίας ήταν πολύ ζεστό και θετικό. Οι συντονιστές των υποομάδων και ο υπεύθυνος του προγράμματος, βοηθούσαν να λυθούν τυχόν απορίες και να γίνουν πιο συγκεκριμένες οι σκέψεις και ο προγραμματισμός των δράσεων.
Στη συνέχεια, οι υποομάδες συνεργάστηκαν με στόχους:
α. Να διερευνήσουν περισσότερο το θέμα με το οποίο ασχολούνται. Με τη βοήθεια εννοιολογικών και νοητικών χαρτών, συνέχισαν να αναπτύσσουν τις όψεις τους θέματος.
β. Να θέσουν προτεραιότητες για τις όψεις που τους ενδιαφέρουν περισσότερο.
γ. Να αναθέσουν τις δραστηριότητες που θα αναλάβει να κάνει κάθε μέλος (π.χ. συλλογή πληροφοριών, υλικού κ.λπ. για κάποια όψη του θέματος).
δ. Αν ήταν δυνατό, να προγραμματίσουν τις δραστηριότητες που σχεδιάζει να πραγματοποιήσει κάθε υποομάδα.
Το κλίμα συνεργασίας ήταν πολύ ζεστό και θετικό. Οι συντονιστές των υποομάδων και ο υπεύθυνος του προγράμματος, βοηθούσαν να λυθούν τυχόν απορίες και να γίνουν πιο συγκεκριμένες οι σκέψεις και ο προγραμματισμός των δράσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου